Pientaloteollisuus ry:n koordinoimalle Järki kotiin -kampanjalle toteutettiin kampanjasivusto. Pientaloteollisuus on ollut Verkkovaraanin asiakas jo vuodesta 2010.
Nopea.media -palvelun avulla toteutettiin asiakkaallemme Cora Refinish Oy:lle asiakaslehti, joka on julkaistu samasta sisällöstä automaattisesti sekä verkkoon että painoon.
Digitaalinen markkinointi on maailmalla nopeimmin kasvava markkinoinnin muoto. Sen pääasiallinen tehtävä on saada potentiaalinen ostaja ottamaan itse yhteyttä markkinoijaan. Tämänkaltainen passiivinen markkinointi saadaan aikaiseksi esimerkiksi uutiskirjepalvelulla.
Verkkovaraani on julkaissut uuden Nopeamedia-palvelun, joka mahdollistaa saman sisällön julkaisun sekä verkkosivustona että painettuna lehtenä. Palvelu soveltuu esimerkiksi lehtien, vuosikertomusten ja oppaiden julkaisuun. Palvelu on helppokäyttöinen ja kuukausimaksullinen ja säästää taittokustannuksissa.
Piuha Works Oy ja Uusmediatoimisto Verkkovaraani Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jolla Piuhan IT-liiketoiminta siirtyy 1.3.2018 alkaen Verkkovaraanille.
Verkkovaraani kiittää mukavia asiakkaitaan, hyviä yhteistyökumppaneitaan ja loistavia työntekijöitään kuluneesta vuodesta 2017 ja toivottaa onnea ja menestystä vuodelle 2018!
Euroopan Unionin uusi yhtenäistetty tietosuoja-asetus (GDPR) astuu voimaan 25.5.2018. Tässä artikkelissa on kuvattu miten Verkkovaraani on varautunut uuteen lainsäädäntöön.
Naantalin Energian vuosikertomukset 2014-2016 julkaistiin selkeässä ja helposti ylläpidettävässä muodossa heidän verkkosivuillaan. Verkkovuosikertomus tarjoaa helpomman lukukokemuksen eri medioissa, mahdollisuuden isompaan lukijajoukkoon ja ekologisemman ratkaisun.
Verkkovaraanin ratkaisuilla on toteuttavissa valmiit sivupohjat laskeutumissivuja varten, jolloin laskeutumissivujen sisällön suunnittelu ja toteutus on helppoa tehdä kenen tahansa toimesta. Laskeutumissivujen tavoitteena on esimerkiksi yhteystietojen kerääminen, näkyvyyden lisääminen tai tuotemyynnin kasvattaminen.
Uutiskirjeitä voi käyttää moneen tarkoitukseen: myyntiin, ajankohtaisten asioiden kertomiseen ja sisäiseen tiedottamiseen. Uutiskirjeitä voi myös postittaa kohdennetusti eri käyttäjäryhmille sen mukaan, keitä viesti koskee ja keitä sillä halutaan tavoittaa.
Verkkovaraanin toteuttamat sivustot löytyvät erinomaisesti Google-hausta. Esimerkiksi Sténin, Kimetin ja Teknokemian yhdistyksen sivustot löytyvät heille tärkeillä hakusanoilla heti ensimmäisenä Google-hausta. Erinomaisiin tuloksiin on päästy Verkkovaraanin hakukoneoptimoidulla eAdmin-sisällönhallintajärjestelmällä ja hyvällä sisällöntuotannolla.
Verkkovaraanissa hyville, monipuolisille osaajille riittää kysyntää oman ohjelmistokehityksemme sekä mielenkiintoisten asiakasprojektiemme myötä. Etsimme nyt aktiivisesti uuteen Helsingin toimistoomme ohjelmistokehittäjää, websuunnittelijaa ja web-graafikkoa.
Verkkovaraanin perinteinen lomakausi alkaa jälleen ja toimistomme on koko heinäkuun ajan suljettuna. Työt alkavat taas elokuussa ja tiedossa on sangen mukavia uutisia! :)
RIA-Majat tarjoaa viihtyisää majoitusta Lapin maisemissa Ylläksellä. Kävimme paikan päällä valokuvaamassa majoitustilat ja ympäristön sekä toteutimme markkinointikäyttöön soveltuvan modernin ja näyttävän verkkopalvelun.
Kevään kylvöihin suunnattu Kalkiltse Kaveri -kampanja ja kalkitsemistarpeiden laskemiseen soveltuva Kalkkilaattori otettiin käyttöön Nordkalkin verkkopalvelussa samanaikaisesti. Helposti hallittavat ratkaisut laajentavat entuudestaan laajan verkkopalvelun toiminnallisuutta.