Uutta potkua asumis- ja hoivapalveluita tuottavan Yrjö ja Hanna -konsernin markkinointiviestintään.

Sami Pylvänäinen (sami.pylvanainen a verkkovaraani.fi), 29.4.2014

Tehostimme Yrjö ja Hanna -konsernin markkinointiviestintää suunnittelemalla ja toteuttamalla tyylikkään ja modernin verkkopalvelun, lehti-ilmoituspohjan sekä esitteen.

Uutta potkua markkinointiviestintään

Uudistimme alunperin vuonna 2009 toimittamamme Yrjö ja Hanna -kotien verkkopalvelun täysin. Suunnittelimme visuaalisesti houkuttelevan, tyylikkään ja modernin responsiivisen sivuston hyödyntäen uuden eAdmin 5 -sisällönhallintajärjestelmän uusia, innovatiivisia ominaisuuksia. Uuden järjestelmän avulla asiakas voi itse helposti hallita mm. etusivun sisältönostoja, sivuston kautta tapahtuvaa rekrytointiaan sekä seurata ja kehittää sivustoaan uuden järjestelmän käytönseuranta- ja analytiikkatyökaluista saadulla helppokäytöisellä tiedolla.

Verkkopalvelu-uudistuksen yhteydessä suunnittelimme asiakkaalle myös lehti-ilmoituspohjan sekä esitteet toimitilamarkkinointia varten. Toteutimme lisäksi asiakkaan toimitiloissa valokuvauksen, josta saatua kuvamateriaalia hyödynnetään materiaaleissa ja yleisesti asiakkaan markkinoinnissa.

Uudistetusta verkkoilmeestä on tullut positiivista palautetta heti julkaisun jälkeen ja asiakas on todella tyytyväinen uuteen sivustoon ja helppokäyttöiseen sisällönhallintaan.

yrjojahanna-kodit-verkkopalvelu

Takaisin

Yrjö ja Hanna

Yrjö ja Hanna -säätiön ja sen yhteydessä toimivan palveluyrityksen tavoitteena on vanhusten, vammaisten ja muiden päivittäisissä toiminnoissa apua tarvitsevien hyvinvoinnin ja merkityksellisen elämän edistäminen. Asukkaiden hyvää arkea ja tarpeidenmukaista hoivaa tarjotaan valtakunnallisesti eri palvelutaloissa jo yhdellätoista eri paikkakunnalla ja toiminta kasvaa koko ajan.

Tutustu uudistettuun verkkopalveluun:
www.yrjojahanna.fi

Tutustu myös uuteen eAdmin 5 -ylläpitojärjestelmäämme:
eAdmin 5 -esittely

Meihin luottavat jo