Sami Pylvänäinen (sami.pylvanainenverkkovaraani.fi), 19.4.2013
Uudistamme jo pitkään asiakkaanamme olleen Runebergin Kukan yritysilmeen ja verkkopalvelun, jota laajennetaan verkkokaupalla. Responsiivisen suunnittelun periaatteilla toteutettava verkkopalvelu tarjoaa helppokäyttöisen ostomahdollisuuden myös älypuhelimella.
Jo vuodesta 2003 alkanut hedelmällinen ja tiivis yhteistyö Helsingin Töölössä sijaitsevan maailmallakin tunnetun floristiikan edelläkävijän kanssa jatkuu mielenkiintoisella ja haastavalla projektilla. Uudistamme Runebergin Kukan yritysilmeen ja siihen liittyvät liiketilan visuaaliset elementit sekä käyttöön tarvittavat markkinointimateriaalit. Lisäksi verkkopalvelu uusitaan täysin ja sitä laajennetaan yrityksen liiketoimintaa tukevalla ja kehittävällä verkkokaupparatkaisulla. Nykyaikaisen suunnittelun periaatteilla toteutettava verkkopalvelu soveltuu myös mobiilikäyttöön, jolloin sivut skaalautuvat käyttäjän laitteen mukaan näyttöruudulle sopivaksi. Palveluiden ja tuotteiden selailu sekä kukkaostokset hoituvat näin myös älypuhelimella helposti ja vaivattomasti.
Tavoitteena on suunnitella moderni, näyttävä ja yrityksen pitkäaikaista historiaa sekä monipuolista osaamista kunnioittava kokonaisuus laatutietoisille asiakkaille.
Uusi verkkopalvelu ja yritysilme tullaan lanseeraamaan alkusyksystä.