Verkkomarkkinoinnilla tuloksia ja tärkeää kuluttajatietoa

Sami Pylvänäinen (sami.pylvanainen a verkkovaraani.fi), 28.9.2004

Verkkomarkkinoinnilla tuloksia ja tärkeää kuluttajatietoa

Suunnittelimme ja toteutimme asiakkaallemme Avec-Shoe Oy:lle uuden Lapikas-saappaan lanseeraus- ja markkinointikamppanjan verkkoon. Kamppanja oli osa mediamixiä, jossa Me Naiset ja Cosmopolitan lehtien kohdennetulla mainonnalla haettiin n. 20-35 vuotiaita naisia joiden mieltymyksiä uusista Lapikas- malleista kartoitettiin. Lehtimainonnan ja bannerimainonnan yhdistelmällä kuluttajia ohjattiin verkkokilpailuun joka oli osa Lapikas -markkinointisivustoa.

Lapikas -markkinointisivusto toteutettiin kustannustehokkaasti asiakkaan käytössä olevalla kehittämällämme eSite-julkaisujärjestelmällä ja kilpailutiedot ja äänestystulokset koottiin kamppanjaseurantaa varten tietokantamuotoon. Kamppanjatulosten ja suosikkimallien kartoitusta varten rakensimme monipuolisen äänestystulosten analysointityökalun jossa reilun 4000 äänestystuloksen hallinta ja analysointi sekä Excel-pohjaiset raportoinnit onnistuvat markkinointihenkilöiden toimesta vaivattomasti sukupuolen, iän, kenkämallin sekä paikkakunnan mukaan. Suosikkimallien tulosten analysointitietoja asiakas voi suoraan käyttää omassa tuotantosuunnittelussaan ja ennakkotoimitusten kohdentamisessa valtakunnallisessa myyntiketjussaan. Yksinkertaisen nerokasta!

Tutustu ja osallistu kilpailuun osoitteessa:
www.topman.fi/lapikas

Kysy lisätietoja verkkomarkkinointiin ja kamppanjaseurantaan liittyvistä ratkaisuistamme:

Sami Pylvänäinen
Puh. (02) 410 1740
Gsm. 040 825 6267



Takaisin

Meihin luottavat jo