Sami Pylvänäinen (sami.pylvanainenverkkovaraani.fi), 15.6.2006
Runebergin Kukan uusi verkkopalvelu julkaistiin sovitun aikataulun mukaisesti. Sivustouudistuksessa asiakkaan käytössä ollut ylläpitojärjestelmä ja sivuston graafinen ilme uusittiin täysin.
Pitkäaikaisesta asiakasyhteistyösuhteesta ja sen kautta tulleista kokemuksista oli etua sivuston todellisia käyttötarkoituksia suunniteltaessa ja kohderyhmien tarpeita kartoittaessa. Aiemmin toteutetuista verkkokaupparatkaisuista päätettiin luopua ja sen sijaan panostettiin enemmänkin asiakas- ja kohderyhmäviestintään ja niihin kehittettyihin ratkaisuihin. Lisäksi nimenomaan laadukkaana palveluyrityksenä tunnetun yrityksen koko palvelu- ja osaamisalueiden kirjo haluttiin tuoda näyttävästi, selkeästi ja houkuttelevasti esille. Etusijalla suunnittelussa oli selkeyden ja käytettävyyden lisäksi visuaalisuus sekä helppo, joustava ja nopea ylläpito. Kehitimme ylläpitojärjestelmäämme mm. näppärän PostIt –tarralapputoiminnon, jonka avulla on helppo korostaa tärkeitä ja ajankohtaisia asioita sekä tuoda eloa sivustoon. Runsas ja laadukas kuvitus tuo esiin yrityksen monipuolisen osaamisen floristiikan alalla.
jouni.seppanen.com
Jatkoprojektina toteutimme yrityksen toisen osakkaan, kansainvälisesti tunnetun floristin, Jouni Seppäsen, portfolio-sivuston. Kansainväliselle areenalle suunnattu näyttävä, värikäs ja monipuolinen jouniseppanen.com -sivusto esittelee tekijän töitä, filosofiaa, seminaareja ja koulutustapahtumia sekä alan ajankohtaisia trendejä maailmalta. Sivusto julkaistaan heinäkuun alussa asiakkaan sisältötuotannon valmistuttua osoitteessa: http://www.jouniseppanen.com
Molempien projektien lähtökohtana oli toteuttaa visuaalisesti näyttävät sivustot, joiden ylläpito on helppoa, nopeaa, ja hauskaa. eAdmin –ylläpitojärjestelmämme monipuolisten graafisten ominaisuuksien avulla sivujen taitolla ja kuvituksella saadaan helposti aikaan näyttäviä ja houkuttelevia kokonaisuuksia.
Tutustu floristiikan huippuosaamiseen alla olevassa osoitteessa:
http://www.runeberginkukka.com